වාහනයක් හිමි වාහනයක් පදවන හැමකෙනෙක්ම අවධානය යොමු කළ යුතු නමුත් අඩුවෙන් අවධානය යොමු කරන පැත්තක් ගැන තමා වීඩියෝ එකේ තිබෙන්නේ . අපේ රටේ ආර්ථික තත්ත්වයත් , බදු ප්රතිපත්තිත් නිසා වාහනයක් මිලදී ගැනීමේදී ගොඩ දෙනෙක් බලන්නේ අඩු මිලට වැඩි වැඩක් ගන්න පුළුවන් වාහනයක් ගන්න , ඒ නිසා ප්රමිතියෙන් අඩු ආරක්ෂක උපක්රම අඩු වාහන මිලදී ගන්නවා , හොද ප්රමිතියෙන් යුතු වාහනයක් මිලදී ගන්න අවශ්ය අයටත් මිලදී ගන්න වෙන්න පාවිච්චි කරන ලද ( reconditioned ) වාහන .
ඒ වගේම වාහනය නිසි පරිදි නඩත්තු කරන එකත් හරියට සිංදුවෙන් නෑ , ඒක වාහන හිමිකරු වගේම රියදුරුගෙත් වගකීමක් .
මේ වගේ හේතු නිසා අප නොසිතුවත් අපට බොහෝ පාඩු සිද්ධ වෙනවා , ප්රමිතියෙන් තොර වාහනයක් අනතුරකට පත් වුණොත් එහි ගමන් කරන අයට වෙන හානිය වැඩි , ඒ වගේම එවැනි රථ වලින් පරිසරයට වෙන හානියක් ( පරිසර දූෂණය ) වැඩියි. රථය නිසි පරිදි නඩත්තු නොකිරීම නිසා කාලය , ශ්රමය , මුදල් නාස්ති වෙනවා , ඒ වගේම අනතුරකට ලක් වෙන්නත් හැකියාව තියෙනවා . සමහරුන්ට වාහනේ එන්ජින් එක ස්ටාට් වෙලා රෝදටික කැරකෙනව නම් ඇති ගන්න පුළුවන් හැම වැඩක්ම ගන්නවා ඒ වාහනයෙන් , වාහනයේ සිග්නල් ලයිට් , අනෙකුත් ලයිට් , අනෙකුත් උපාංග හරියට ක්රියා කරනවද කියල හොයල බලන්නේ නෑ , සමහරු සිග්නල් ලයිට් වල විවිධ වෙනස් කම් කරනවා ( පාට වෙනස් කරනවා , බ්රේක් ලයිට් එකේ පිලමන්ට් බල්බ් එක වෙනුවට නිවි නිවි පත්තු වෙන LED බල්බ් දානවා ) මේ මට දැනුන දේවල් ටිකක් විතරයි .මේ වගේ දේවල් අවම කරගන්න ඕනෙ කියන එක තමා මගේ අදහස . ඔයාගෙත් අදහස් ඉදිරිපත් කරන්න .
Thursday, February 27, 2020
Wednesday, February 26, 2020
NEW VOLVO TRUCKS
VOLVO සමාගම තම නවතම Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM සහ Volvo FMX මාදිලි 4 එකවර වෙනස්ම ආකරයකට හදුන්වා දීමට කටයුතු කර තිබෙි ඒ නවතම මාදිලි 4 රථ 4ක් එකමත එක සිටින සේ මීටර15 උස ටොන් 58 බර කුළුනක් සාදා ඒහි ඉහලින්ම සමාගමෙි සභාපති තුමා සිටිනසේ වීඩියෝවක් ඉදිරිපත් කරමින් . මෙම කුළුණ මගින් රථවල බලය හා දරා ගැනීම , ශක්තිය පිළඹිඹු කෙරෙන බව පැවසේ .
ට්රක් රථ කර්මාන්තයේ දී, එක් ට්රක් රථයක් හදුන්වා දීම විශාල කාර්යභාරයක් . මෙම විඩියෝව නිර්මාණය කර තිබෙන්නේ ස්වීඩනයේ ගෝතමිබර්ග් නගරයේ කුළුණ සැලසුම් කිරීම සහ ඉදිකිරීම සහ රිය පැදවීමට ආරක්ෂිත බවට වග බලා ගැනීම සඳහා මාසයක් පමණ ගත වී ඇත . මෙම කුළුනේ යටින්ම තිබෙන්නේ Volvo FMX රථයක් මෙය සාරථක කර ගැනීමට සේවක මණ්ඩලය තාක්ෂණය වගේම දක්ෂ රියදුරෙක් සිටීමද ඉවහල් වූ බව පවසනවා .
Volvo FM රථයක් පර්යේෂණ ධාවනයක යෙදෙන අතරතුර .
ට්රක් රථ කර්මාන්තයේ දී, එක් ට්රක් රථයක් හදුන්වා දීම විශාල කාර්යභාරයක් . මෙම විඩියෝව නිර්මාණය කර තිබෙන්නේ ස්වීඩනයේ ගෝතමිබර්ග් නගරයේ කුළුණ සැලසුම් කිරීම සහ ඉදිකිරීම සහ රිය පැදවීමට ආරක්ෂිත බවට වග බලා ගැනීම සඳහා මාසයක් පමණ ගත වී ඇත . මෙම කුළුනේ යටින්ම තිබෙන්නේ Volvo FMX රථයක් මෙය සාරථක කර ගැනීමට සේවක මණ්ඩලය තාක්ෂණය වගේම දක්ෂ රියදුරෙක් සිටීමද ඉවහල් වූ බව පවසනවා .
Volvo FM රථයක් පර්යේෂණ ධාවනයක යෙදෙන අතරතුර .
Tuesday, February 18, 2020
FODEN TRUCKS HISTORY
1856 දී එඩ්වින් ෆොඩන්, ප්ලාන්ට් ඇන්ඩ් හැන්කොක් හි කෘෂිකාර්මික උපකරණ නිෂ්පාදන සමාගමේ ආධුනිකයෙකු බවට පත්විය . ඔහු ක්රේව් දුම්රිය වැඩ වල ආධුනිකත්ව පුහුණුව සඳහා සමාගමෙන් ඉවත් වූ නමුත් වයස අවුරුදු 19 දී නැවත ප්ලාන්ට් ඇන්ඩ් හැන්කොක් වෙත ගියේය. ටික කලකට පසු ඔහු සමාගමේ හවුල්කරුවෙකු බවට පත්විය. 1887 දී ජෝර්ජ් හැන්කොක් විශ්රාම ගැනීමෙන් පසු සමාගම එඩ්වින් ෆොඩන් සන්ස් සහ සමාගම ලෙස නම් කරන ලදී. ඔහු සමාගම විසින් විශාල කාර්මික එන්ජින් මෙන්ම කුඩා ලිපි ද්රව්ය වාෂ්ප එන්ජින් සහ 1880 සිට කෘෂිකාර්මික කම්පන එන්ජින් නිෂ්පාදනය කළේය.
පර්යේෂණාත්මක වාෂ්ප ලොරි නිපදවනු ලැබුවේ 20 වන සියවස ආරම්භ වීමෙන් ටික කලකට පසුවය.1887 දී compound traction engine පරිපූර්ණ කිරීම සැලකිය යුතු අලෙවිකරණ වාසියක් ලබා දුන් අතර පසුව වාෂ්ප ලොරි රථයේ සංවර්ධනයට එය මිල කළ නොහැකි බව ඔප්පු විය.1896 දී මාර්ග ප්රවාහනයට බලපාන සීමාවන් ලිහිල් කරන ලද අතර, ටොන් 3 ට අඩු වාහනවලට රතු කොඩියක් නොමැතිව පැයට සැතපුම් 12 (පැයට කි.මී. 19) දක්වා ගමන් කිරීමට අවසර ලැබුණි. කාලය නිවැරදි වූ අතර ෆොඩන් විසින් මූලාකෘති වැගන් හතරක් නිපදවන ලදී.මෙයින් ලද අත්දැකීම් නිසා 1901 ෆොඩන්ට ටොන් 3 ක කරත්තයක් ( 3-ton wagon ) තැනීමට හැකි විය.
කෙසේවෙතත්, 1930 ගණන්වල මුල් භාගයේදී, අනාගතය ඩීසල් බව ෆොඩන් වටහා ගත් අතර, ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදනය වහාම වෙනස් කළේය.1934 වන තෙක් වාෂ්ප වාහන නිෂ්පාදනය අඩුවෙමින් පැවතුනි. ඔවුන්ගේ පළමු ඩීසල් වාහනය 1931 දී හඳුන්වා දුන් ෆොඩන් F1 ( F = Forden 1 = පළමු ) වන අතර එය වාණිජමය වශයෙන් සාර්ථක ඩීසල් ලොරි වර්ගයක් ලෙස සැලකේ.
ෆෝඩන් 1946 දී බස් චැසි වෙළඳපොළට ඇතුළු විය ( 1930 ගණන්වලදී ඩබල් ඩෙකර් ඇතුළු මූලාකෘති ගණනාවක් ඉදිකර ඇත) .
1958 දී කැබ් නිෂ්පාදනය සඳහා සැහැල්ලු glass-reinforced plastic (GRP) හඳුන්වා දුන් අතර, පළමු Foden GRP කැබ් රථය සුවිශේෂී හැඩයෙන් යුත් S 21 මාදිලිය විය. මෙම රථ "Mickey Mouse" නමින් වඩාත් ජනප්රිය විය S21 කැබ් නිෂ්පාදනය 1969 වන තෙක් පැවතුනි.1970 මුල් භාගයේදී දැවැන්ත නව නිෂ්පාදන පහසුකමිි ඇතිව නව Plant ඒකක් ට්රක් රථ 6,000 ක වාර්ෂික ධාරිතාවයක් සඳහා නිර්මාණය කරන ලදී . වියදම් හා ආර්ථික පසුබෑම නිසා 1974 දෙසැම්බරයේ ෆොඩන් මූල්ය දුෂ්කරතාවයකට පත්විය .
1980 දී සමාගම ඇමරිකානු සමාගමක් වන Paccar විසින් මිලදී ගන්නා ලදී .
1998 දී Paccar විසින් ලේලන්ඩ් ට්රක් රථ පවරා ගැනීමෙන් පසු ස්වාධීන ෆෝඩන් නිෂ්පාදනය නතර විය .
2005 දී පැකාර් නිවේදනය කළේ 2006 දී Foden නිෂ්පාදනය නතර වීමට ඉඩ ඇති බවයි. එයට හේතුව DAF සන්නාම ට්රක් රථවල පරිමාව වැඩි කිරීමට ඉඩ දීම සඳහා ලේලන්ඩ් ට්රක්ස් හි නිෂ්පාදන ධාරිතාව මුදා හැරීම සඳහා Foden නිෂ්පාදනය නතර කිරීමයි. වසර 150 ක Foden ට්රක් නිෂ්පාදනය අවසන් කරමින් අවසන් Foden රථය 2006 ජූලි මාසයේදී නිෂ්පාදනය කරන ලදී.
පර්යේෂණාත්මක වාෂ්ප ලොරි නිපදවනු ලැබුවේ 20 වන සියවස ආරම්භ වීමෙන් ටික කලකට පසුවය.1887 දී compound traction engine පරිපූර්ණ කිරීම සැලකිය යුතු අලෙවිකරණ වාසියක් ලබා දුන් අතර පසුව වාෂ්ප ලොරි රථයේ සංවර්ධනයට එය මිල කළ නොහැකි බව ඔප්පු විය.1896 දී මාර්ග ප්රවාහනයට බලපාන සීමාවන් ලිහිල් කරන ලද අතර, ටොන් 3 ට අඩු වාහනවලට රතු කොඩියක් නොමැතිව පැයට සැතපුම් 12 (පැයට කි.මී. 19) දක්වා ගමන් කිරීමට අවසර ලැබුණි. කාලය නිවැරදි වූ අතර ෆොඩන් විසින් මූලාකෘති වැගන් හතරක් නිපදවන ලදී.මෙයින් ලද අත්දැකීම් නිසා 1901 ෆොඩන්ට ටොන් 3 ක කරත්තයක් ( 3-ton wagon ) තැනීමට හැකි විය.
කෙසේවෙතත්, 1930 ගණන්වල මුල් භාගයේදී, අනාගතය ඩීසල් බව ෆොඩන් වටහා ගත් අතර, ඔවුන්ගේ නිෂ්පාදනය වහාම වෙනස් කළේය.1934 වන තෙක් වාෂ්ප වාහන නිෂ්පාදනය අඩුවෙමින් පැවතුනි. ඔවුන්ගේ පළමු ඩීසල් වාහනය 1931 දී හඳුන්වා දුන් ෆොඩන් F1 ( F = Forden 1 = පළමු ) වන අතර එය වාණිජමය වශයෙන් සාර්ථක ඩීසල් ලොරි වර්ගයක් ලෙස සැලකේ.
ෆෝඩන් 1946 දී බස් චැසි වෙළඳපොළට ඇතුළු විය ( 1930 ගණන්වලදී ඩබල් ඩෙකර් ඇතුළු මූලාකෘති ගණනාවක් ඉදිකර ඇත) .
1958 දී කැබ් නිෂ්පාදනය සඳහා සැහැල්ලු glass-reinforced plastic (GRP) හඳුන්වා දුන් අතර, පළමු Foden GRP කැබ් රථය සුවිශේෂී හැඩයෙන් යුත් S 21 මාදිලිය විය. මෙම රථ "Mickey Mouse" නමින් වඩාත් ජනප්රිය විය S21 කැබ් නිෂ්පාදනය 1969 වන තෙක් පැවතුනි.1970 මුල් භාගයේදී දැවැන්ත නව නිෂ්පාදන පහසුකමිි ඇතිව නව Plant ඒකක් ට්රක් රථ 6,000 ක වාර්ෂික ධාරිතාවයක් සඳහා නිර්මාණය කරන ලදී . වියදම් හා ආර්ථික පසුබෑම නිසා 1974 දෙසැම්බරයේ ෆොඩන් මූල්ය දුෂ්කරතාවයකට පත්විය .
1980 දී සමාගම ඇමරිකානු සමාගමක් වන Paccar විසින් මිලදී ගන්නා ලදී .
1998 දී Paccar විසින් ලේලන්ඩ් ට්රක් රථ පවරා ගැනීමෙන් පසු ස්වාධීන ෆෝඩන් නිෂ්පාදනය නතර විය .
2005 දී පැකාර් නිවේදනය කළේ 2006 දී Foden නිෂ්පාදනය නතර වීමට ඉඩ ඇති බවයි. එයට හේතුව DAF සන්නාම ට්රක් රථවල පරිමාව වැඩි කිරීමට ඉඩ දීම සඳහා ලේලන්ඩ් ට්රක්ස් හි නිෂ්පාදන ධාරිතාව මුදා හැරීම සඳහා Foden නිෂ්පාදනය නතර කිරීමයි. වසර 150 ක Foden ට්රක් නිෂ්පාදනය අවසන් කරමින් අවසන් Foden රථය 2006 ජූලි මාසයේදී නිෂ්පාදනය කරන ලදී.
Saturday, February 8, 2020
Subscribe to:
Posts (Atom)
1:24 Scale DELICA Van Off Road
Top On Sale Product Recommendations! 1:24 Scale DELICA Van Off Road Alloy Classic Model Diecast Metal High Simulation Sound Light Pull Back ...
-
ඔන්න SCANIA වලට ආස අයට අලුත්ම නිව්ස් එකක් අරන් ආවා . හැමෝම වෙනස් වෙලා එලියට එන අතරේ ස්කානියා එකත් අලුත් වෙන්න යන්නේ පසුගිය සතියේ VOLVO AERO...
-
Get Your Engines Ready – Special Offers on Filters! Voll Lanka (Pvt) Ltd brings you an exclusive promotion on our premium line of filters fo...